Transnacionalni projektni sastanak u Aydinu u Turskoj
U sklopu trećeg transnacionalnog projektnog sastanka projekta DIG-GSW, 28. travnja posjetili smo Aydin u Turskoj.
Domaćin našeg sastanka bio je naš projektni partner iz Turske, Aydin Egitim, Kultur Sanat Dernegi koji su nas ugodno ugostili.
Predstavljeni su rezultati dosadašnje izrade programa za poučavanje pomoću tehnike globalnog socijalnog učenja.
Partneri iz Grčke, predstavili su e-Learning Platformu izrađenu u sklopu projekta
Vježbali smo tehnike globalnog socijalnog učenja koji će biti tema sljedećeg treninga koji će se odvijati u Njemačkoj u rujnu ove godine.
Dogovorene su predstojeće projektne aktivnosti, kao i termin idućeg susreta koji će se održati u krajem kolovoza u Italiji.
Cilj projekta je razvoj alata i metoda za globalno socijalno učenje u radu s odraslim polaznicima, a više o projektu možete saznati na službenoj mrežnoj stranici: https://dig-gsw.eu/
U sklopu Erasmus+ projekta Carbon Neutral School u Litvi je održana edukacija s ciljem educiranja zelenih ambasadora, pojedinaca koji će u obrazovnim ustanovama provoditi programe i aktivnosti usmjerene jačanju znanja i vještina u području održivoti. Naše zelene ambasadorice, Ana-Marija i Ana, imale su priliku otputovati u Klaipedu, grad održavanja edukacije te tamo predstaviti modul programa […]
Prošli tjedan u Bologni je održana trodnevna konferencija pod nazivom FORWARD - Adult Learning: Igniting Change, Shaping Tomorrow. Dvije hrvatske predstavnice dobile su priliku sudjelovati u prvom danu konferencije, posvećenom temi prekvalificiranja i usavršavanja odraslih u doba digitalne tranzicije. Prisutnima su se obratile predstavnice ključnih tijela za oblikovanje obrazovanja odraslih u Europi, poput Odbora Europskog […]
U razdoblju od 17. do 19. listopada, naše djelatnice Mateja i Ivana sudjelovale su na 2. transnacionalnom sastanku u sklopu ERASMUS+ projekta HEIDI. Na sastanku su predstavljeni dosadašnji rezultati projekta, uključujući kvalitativne i kvantitativne nalaze proizašle iz anketa i intervjua s inozemnim radnicima koji borave u zemljama sudionicama, kao i s institucijama za obrazovanje odraslih […]
Provedbom EU projekata priliku za besplatnim edukcijama najčešće imaju marginalizirane skupine ljudi kao što su trajno nezaposleni, osobe s osnovnim obrazovanjem te osobe s nižim razinama kvalifikacija.