Učilište Studium 20. travnja sudjelovao je u organizaciji i provedbi virtualnog događaja koji je poslužio kao spona između predavača strukovnog obrazovanja te tvrtkama koje se bave razvojem VR sadržaja i alata. U događaju je sudjelovao veći broj sudionika iz Grčke, Španjolske i Hrvatske zainteresiranih za implementaciju VR tehnologije u nastavu.
- Audra Savickiene (Mpro) govorila je o projektima vezanim uz korištenje virtualne realnosti u obrazovanju financiranim od strane Europske Unije. Mpro je neprofitna organizacija iz Litve, aktivno uključena u EdTech, a posebno u području VR-a.
- Mario Mikić Vučak (Culex) predstavio je djelovanje hrvatske tvrtke Culex koja se bavi djelatnosti specijaliziranog studija fokusiranog na razvoj i produkciju jedinstvenih virtualnih iskustava i interaktivnog cinematskog 360° video sadržaja. Njihovi projekti usmjereni su prema inovacijama te razvoju i produkciji visokokvalitetnog virtualnog i digitalnog sadržaja.
- Konstantinos Lymperopoulos (VR Academy) sudjelovao je kao predstavnik vodeće grčke tvrtke koja pruža usluge razvoja VR sadržaja te je predstavio misiju s kojom djeluju; pomoći malim i srednjim poduzećima i obrazovnim ustanovama kako bi što kvalitetnije odgovorili na izazove koje donosi digitalizacija, ojačali svoje kapacitete te unaprijedili djelovanje u području suvremene tehnologije.
- Dimitris Dimitriadis (ThefutureCats) podijelio jeiskustva koja je stekao kao djelatnik agencije za digitalni marketing sa sjedištem u Ateni i Thessalonikiju, specijalizirane u području suvremene tehnologije kao što je XR, AR, VR i Metaverse.
- Ditte Koustruo (LudusXR) sudionicima je omogućila demonstraciju edukativnih igara baziranih na upotrebi virtualne realnosti. LuduXR danska je tvrtka koja se bavi razvojem igara i simulacija te je specijalizirana za provedbu EU projekata, kao i razvoj edukativnih materijala za učenje u različitim sektorima. Tijekom konferencije predstavili su Erasmus+ projekt pod nazivom „WorkVR“.
- José Antonio García Ruiz (Techmakers) govorio je u ime španjolske tvrtke Techmakers specijalizirane za VR i Metaverse u obrazovanju. Osim bogatog iskustva u implementaciji VR projekata te provedbi edukacija za nastavnike u području VR-a, sudionicima je predstavljen temeljni cilj tvrtke; digitalna transformacija škola, nastavnika i učenika. Pozornost je također posvetio razvoju učionica budućnosti i poduzetničkih učionica za javne i privatne škole.
- Za kraj, Andrea Maksimovic (Učilište Studium) predstavila je projekt STEP UP, financiran sredstvima Europskog socijalnog fonda, u kojem je učilište sudjelovalo u ulozi partnera, a koji je za cilj imao unaprjeđenje stručne prakse za studente kroz upotrebu inovativne VR tehnologije.
Nakon svakog izlaganja uslijedila su pitanja i odgovori, a događaj je ostvario svoj temeljni cilj – informiranje i podizanje javnosti o mogućnostima koje suvremena tehnologija nudi u području obrazovanja te povezivanje sektora obrazovanja s IT sektorom.
Za više informacija, čitav događaj pogledajte putem poveznice: https://www.facebook.com/vetvrkiterasmus/videos/221639470472800/
Pridružite se Facebook zajednici nastavnika zainteresiranih za VR alate u nastavi: https://www.facebook.com/groups/vetvrkiterasmus i posjetite službenu Facebook stranicu projekta: https://www.facebook.com/vetvrkiterasmus