U uvjetima sve većih međunarodnih i međukulturalnih doticaja na osobnom i profesionalnom području, medijske i komunikacijske umreženosti te globalne povezanosti, znanje stranih jezika jest jedna od najvažnijih kompetencija koje pojedinac mora steći kako bi poboljšao svoje mogućnosti tijekom obrazovanja, kao i u svijetu rada. Znanje stranih jezika pridonosi povećanju osobne mobilnosti i zaposlenosti. U postojećim uvjetima tržišnog gospodarstva od pojedinca se neprestano traže nove kompetencije (znanja, vještine i sposobnosti) radi njegova uspješnog suočavanja s društvenim promjenama.
Izvođenje programa učenja engleskog općeg jezika za svaki stupanj podijeljeno je na module. Ukupan fond sati programa engleskog jezika po navedenim stupnjevima, za polaznike bez predznanja (početnike) mora biti:
Nastava se održava na stranom jeziku i tako situacije iz svakodnevnog života stranojezične zajednice postaju predmet i povod za komunikaciju između nastavnika i polaznika tečaja te između samih polaznika. Materinski se jezik koristi samo ako je to neophodno potrebno da bi se izbjeglo nerazumijevanje.
U uvjetima sve većih međunarodnih i međukulturalnih doticaja na osobnom i profesionalnom području, medijske i komunikacijske umreženosti te globalne povezanosti, znanje stranih jezika jest jedna od najvažnijih kompetencija koje pojedinac mora steći kako bi poboljšao svoje mogućnosti tijekom obrazovanja, kao i u svijetu rada. Znanje stranih jezika pridonosi povećanju osobne mobilnosti i zaposlenosti. U postojećim uvjetima tržišnog gospodarstva od pojedinca se neprestano traže nove kompetencije (znanja, vještine i sposobnosti) radi njegova uspješnog suočavanja s društvenim promjenama.
Izvođenje programa učenja engleskog poslovnog jezika za svaki stupanj podijeljeno je na module. Ukupan fond sati programa engleskog jezika po navedenim stupnjevima mora biti:
Nastava se održava na stranom jeziku i tako situacije iz svakodnevnog života stranojezične zajednice postaju predmet i povod za komunikaciju između nastavnika i polaznika programa te između samih polaznika. Materinski se jezik koristi samo ako je to neophodno potrebno da bi se izbjeglo nerazumijevanje.
U uvjetima sve većih međunarodnih i međukulturalnih doticaja na osobnom i profesionalnom području, medijske i komunikacijske umreženosti te globalne povezanosti, znanje stranih jezika jest jedna od najvažnijih kompetencija koje pojedinac mora steći kako bi poboljšao svoje mogućnosti tijekom obrazovanja kao i u svijetu rada. Znanje stranih jezika pridonosi povećanju osobne mobilnosti i zaposlenosti. U postojećim uvjetima tržišnog gospodarstva od pojedinca se neprestano traže nove kompetencije (znanja, vještine i sposobnosti) radi njegova uspješnog suočavanja s društvenim promjenama.
Izvođenje programa učenja njemačkog općeg jezika za svaki stupanj podijeljeno je na module. Ukupan fond sati programa njemačkog jezika po navedenim stupnjevima, za polaznike bez predznanja (početnike) mora biti:
Nastava se održava na stranom jeziku i tako situacije iz svakodnevnog života stranojezične zajednice postaju predmet i povod za komunikaciju između nastavnika i polaznika programa te između samih polaznika. Materinski se jezik koristi samo ako je to neophodno potrebno da bi se izbjeglo nerazumijevanje.
U uvjetima sve većih međunarodnih i međukulturalnih doticaja na osobnom i profesionalnom području, medijske i komunikacijske umreženosti te globalne povezanosti, znanje stranih jezika jest jedna od najvažnijih kompetencija koje pojedinac mora steći kako bi poboljšao svoje mogućnosti tijekom obrazovanja kao i u svijetu rada. Znanje stranih jezika pridonosi povećanju osobne mobilnosti i zaposlenosti. U postojećim uvjetima tržišnog gospodarstva od pojedinca se neprestano traže nove kompetencije (znanja, vještine i sposobnosti) radi njegova uspješnog suočavanja s društvenim promjenama.
Izvođenje programa učenja francuskog općeg jezika za svaki stupanj podijeljeno je na module. Ukupan fond sati programa francuskog jezika po navedenim stupnjevima, za polaznike bez predznanja ( početnike) mora biti:
Nastava se održava na stranom jeziku i tako situacije iz svakodnevnog života stranojezične zajednice postaju predmet i povod za komunikaciju između nastavnika i polaznika programa te između samih polaznika. Materinski se jezik koristi samo ako je to neophodno potrebno da bi se izbjeglo nerazumijevanje.
U uvjetima sve većih međunarodnih i međukulturalnih doticaja na osobnom i profesionalnom području, medijske i komunikacijske umreženosti te globalne povezanosti, znanje stranih jezika jest jedna od najvažnijih kompetencija koje pojedinac mora steći kako bi poboljšao svoje mogućnosti tijekom obrazovanja kao i u svijetu rada. Znanje stranih jezika pridonosi povećanju osobne mobilnosti i zaposlenosti. U postojećim uvjetima tržišnog gospodarstva od pojedinca se neprestano traže nove kompetencije (znanja, vještine i sposobnosti) radi njegova uspješnog suočavanja s društvenim promjenama.
Izvođenje programa učenja talijanskog općeg jezika za svaki stupanj podijeljeno je na module. Ukupan fond sati programa talijanskog jezika po navedenim stupnjevima, za polaznike bez predznanja (početnike) mora biti:
Nastava se održava na stranom jeziku i tako situacije iz svakodnevnog života stranojezične zajednice postaju predmet i povod za komunikaciju između nastavnika i polaznika programa te između samih polaznika. Materinski se jezik koristi samo ako je to neophodno potrebno da bi se izbjeglo nerazumijevanje.
Cilj učenja hrvatskog jezika za strance je razvijanje komunikacijskih kompetencija, to jest osposobljavanje polaznika za odgovarajuću komunikaciju na hrvatskom jeziku u raznim životnim situacijama. Nastava hrvatskog jezika za strance će omogućiti polaznicima postizanje jezične kompetencije u svim jezičnim vještinama: slušanju, čitanju, govornoj interakciji, govornoj produkciji i pisanju. Osim toga kroz učenje hrvatskog jezika polaznici će se upoznati s hrvatskom kulturom, tradicijom, civilizacijom, povijesti, svakodnevnim životom i običajima u Hrvatskoj te će imati mogućnost proširiti svoje horizonte.
Na upit.