Program obrazovanja internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom uživo ili online u trajanju od 225 sati.
Ishodi učenja ostvaruju se teorijskom nastavom u trajanju od 77 sati, praktičnim dijelom nastave od 84 sata i samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.
Praktični dio nastave obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.
Po završetku programa izdaje se Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje koje se upisuje u e-radnu knjižicu.
Završena srednja četverogodišnja škola
Program obrazovanja Društveno odgovorno poslovanje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 125 sati, uz mogućnost izvođenja teorijskog dijela programa online u stvarnom vremenu, dok se praktični dio nastave provodi isključivo uživo, u učilištu i/ili kod poslodavaca.
Ishodi učenja ostvaruju se teorijskom nastavom u trajanju od 62 sata, praktičnim dijelom nastave od 38 sati i samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 25 sati.
Praktični dio nastave obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.
Po završetku programa izdaje se Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije društveno odgovorno poslovanje.
Završena srednja četverogodišnja škola
Program obrazovanja Primjena aplikacijskog softvera u knjigovodstvu provodi se redovitom nastavom uživo u trajanju od 50 sati.
Ishodi učenja ostvaruju se teorijskom nastavom u trajanju od 10 sati, praktičnim dijelom nastave od 35 sati i samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 5 sati.
Praktični dio obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim ili stvarnim uvjetima uz primjenu knjigovodstvenog softvera.
Po završetku programa izdaje se Uvjerenje o usavršavanju za stjecanje mikrokvalifikacije primjena aplikacijskog softvera u knjigovodstvu.
Minimalno završena srednja četverogodišnja škola u podsektoru ekonomija
Program obrazovanja za pokretanje poduzetničkog pothvata provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja teorijskog dijela programa online u stvarnom vremenu, dok se praktični dio nastave provodi isključivo uživo, u učilištu i/ili kod poslodavaca.
Ishodi učenja ostvaruju se teorijskom nastavom u trajanju od 75 sati, praktičnim dijelom nastave od 93 sata i samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 57 sati.
Praktični dio nastave obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.
Po završetku programa izdaje se Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije pokretanje poduzetničkog pothvata.
Završena srednja trogodišnja škola
Program obrazovanja uporaba informacijskih tehnologija i multimedije u uredskom poslovanju provodi se redovitom nastavom u trajanju od 200 sati uz mogućnost izvođenja teorijskog dijela programa i dijela praktične nastave online u realnom vremenu, dok se ostatak praktične nastave provodi isključivo uživo, u učilištu i/ili kod poslodavaca.
Ishodi učenja ostvaruju se teorijskom nastavom u trajanju od 42 sata, praktičnim dijelom nastave od 105 sati i samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 53 sata.
Praktični dio obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.
Po završetku programa izdaje se Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije uporaba informacijskih tehnologija i multimedije u uredskom poslovanju
Minimalno završena srednja trogodišnja škola
Program obrazovanja Specijalist za digitalni marketing provodi se redovitom nastavom uživo ili online u trajanju od 300 sati.
Ishodi učenja ostvaruju se teorijskom nastavom u trajanju od 25 sati, praktičnim dijelom nastave od 120 sati i samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 155 sati.
Praktični dio nastave obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.
Po završetku programa izdaje se Uvjerenje o strukovnom specijalističkom usavršavanju za stjecanje djelomične kvalifikacije Specijalist za digitalni marketing / Specijalistica za digitalni marketing.
Minimalno završena srednja četverogodišnja škola iz sektora ekonomija i trgovina ili završen program obrazovanja iz područja internetskog marketinga